بهترین ایده‌های طراحی

ویلاژست مشتاقانه در راستای طراحی داخلی و الهام بخشیدن به پروژه‌های ساخت ویلای لاکچری کردان در تلاش است. سعی ما بر این بود که با بهره‌گیری از تیم متخصص و حرفه خاص‌ترین و جذاب‌ترین ها را پدید آوریم.

اگر می‌خواهید هزینه یک پروژه قابل توجه برای طراحی داخلی خود بپردازید، توصیه می‌کنیم از ایده‌های هوشمندانه ویلاژست در راستای طراحی داخلی ویلا یا منزل خود بهره گیرید. کدام ایده طراحی داخلی بیشتری حس رضایت را در شما ایجاد می‌کند؟

در هر مرحله از طراحی ویلا در کردان با کمترین هزینه، تغییر شکل زندگی و تعامل را باید در نظر گیرید. یک طراحی درست و خوب می‌توانید کلیت فضا را تحت تاثیر قرار دهد و با خلاقیت در دیزاین به حداکثر زیبایی خواهید برسید.

آینه‌ها: ایده ای مناسب برای طراحی فضاهای بزرگ یا کوچک

چنانچه در جایی کار می‌کنید که به اندازه یک قدم برداشتن است، بهترین ایده‌ای که به شما کمک می‌کند تا فضای داخلی را بزرگ‌تر نشان دهید، استفاده از قالب چوبی و بهره‌گیری هوشمندانه از آینه است، تقریبا این ایده در سال 2020 مورد استقبال مخاطبان بسیاری قرار گرفت.

در برخی موارد پلان‌های باز دارای تیرهایی هستند که در معرض دید قرار می‌گیرند، در این حالت قسمت‌هایی که دارای چشم‌انداز می‌باشند را با زیرکی در آینه انعکاس دهید، این اتفاق باعث گسترش فضا و انعکاس‌دهنده فضای داخلی و منظره بیرونی می‌شود، به نوعی یک تکنیک قانع کننده به شمار می‌رود.

منبت‌کاری: برجسته‌کاری و حاشیه‌گذاری را در طراحی داخلی خود قرار دهید.

استفاده از متریال محکم، مرغوب و استوار موجب تاثیرگذاری انرژی در درون و بیرون خانه می‌شود. چنانچه تمایل دارید یک محیط جذاب و زیبا داشته باشید، به آراستن و تزئین راه پله‌ها و پاگرد بپردازید با بهره‌گیری از برجسته‌کاری جذابیت بصری را در طراحی داخلی خود دو چندان خواهید نمود.

اولین تصویری که در هنگام ورود، ذهن مخاطب را به خود درگیر می‌کند ورودی خانه است با طراحی مدرن و ظریف و با بکارگیری یک پوشش نقاشی درست حسن تحسین را در تماشاگران القا نمایید. بهترین ایده برای این قسمت تفاوت و خلاقیت در ورودی و راه‌پله ها می‌باشد، برجسته‌کاری و حاشیه‌گذاری تغییرات مهمی را ایجاد می‌کند.

دیوارهای بافت‌دار

ما باید راه‌های رسیدن به افزایش علاقه و رضایت را در خودمان پیدا کنیم. سطح بیرونی دیوارها کلیت نما را انعکاس می‌دهد. پوشاندن آن با پوسته گچی و یا نقاشی بافت‌دار در زیباتر جلوه‌دادن طراحی داخلی، نقش موثری دارد.

با یک انتخاب معمولی و استفاده از تخته‌های چند لایه، امکان بافت طبیعی و گرما را به فضا القا خواهید کرد. نیاز نیست حتما هزینه‌های گزافی را برای طراحی دیوار پرداخت نمایید با استفاده از طراح‌های سنتی و تصویرسازی جذاب می‌توانید فضای دلنشینی را پدید آورید.

ویلاژست در مقاله بعدی به ادامه مبحث بهترین ایده‌های طراحی داخلی در سال‌های اخیر می‌پردازد. مجله ویلاژست با بهره‌گیری از دانش روز سعی برآن دارد که جدیدترین مقالات را در حوزه معماری در اختیار کاربران گرانقدر خود قرار دهد.

برای مشاوره و هر‌گونه پرسش در راستای ساخت ویلا با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

قبل از خرید ویلا در کردان حتما از ویلاژست دیدن کنید. هلدینگ ویلاژست افتخار دارد که با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌های معماری، اجرا، بازرگانی و املاک به مشتریان عزیز خدمات متنوع و سریع ارائه دهد.

 نمونه پروژه طراحی ویلا مدرن گروه معماری ویلاژست

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معماری