روش های ساده برای سرمایه گذاری در املاک

یکی از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در املاک مربوط به خرید ملک و ویلا می‌شود، مطمئنا این سرمایه‌گذاری برای فرد رضایت‌بخش و سودآور است. برخلاف سرمایه‌گذاری سهام و اوراق، صاحبان املاک و مستغلات می‌توانند با پرداخت بخشی از کل هزینه به خرید ملک جدید اقدام نمایند.

خرید ملک جدید به صورت سریع انجام می‌پذیرد، مضاف براینکه تعادل پرداخت با گذشت زمان شکل می‌گیرد. یکی از بهترین مزیت‌های خرید ملک استفاده از وام مسکن است.

در وضعیت کنونی هم به راحتی می‌توانید با پرداخت قسمت از قیمت، صاحب ملک شوید. پیش پرداخت به صورت پلکانی هم برای بسیاری از فروشندگان قابل انجام است. در اینجا مجله ویلاژست به روش‌های ساده سرمایه‌گذاری روی ملک می‌پردازد.

روش‌های کلیدی:

ملک و ویلای اجاره‌ای

داشتن املاک اجاره‌ای می‌تواند فرصت مناسبی برای افراد تنوع‌طلب باشد که حوصله جابه جایی سالانه را دارند. در این استراتژی هر سال به میزان قابل توجهی از ارزش پول شما کاسته می‌شود.

در ملک اجاره‌ای درآمد فرد ماهانه صرف هزینه پرداخت کرایه می‌شود. سرمایه او به مرور به صفر نزدیک می‌شود و هرساله با توجه به وضعیت اقتصادی کشور باید چندین برابر پول اجاره خود را افزایش دهد.

مستاجر بودن به مرور موجب خستگی فرد و کاهش سرمایه و افزایش هزینه‌های جانبی می‌شود. چرا که در هر جا به جایی کلی هزینه جانبی نیز وجود دارد. پیشنهاد ویلاژست به شما اینست که حتما پول خود را به ملک یا ویلا تبدیل کنید.

براساس داده‌های آماری قیمت خانه و ویلا در ایران در دهه‌های اخیر به طور مداوم رو به افزایش بوده که متعاقبلا قیمت‌های خرید و فروش ملک نیز افزایش داشته و امروز روند کرونا تاثیر بیشتری بر روی افزایش قیمت‌ها داشته است.

سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات

همانطور که در قسمت‌های قبل بیان شد سرمایه گذاری روی ملک و مستغلات سود بسیار ایده‌آلی دارد و دسترسی به منابع مالی به صورت کلان برای مالک محقق می‌شود.

ویلاژست املاک بی‌نظیری در منطقه کردان دارد و طراحی و ساخت اکثریت ویلای لاکچری کردان بر عهده این مجموعه بوده است. صداقت و امانت‌داری ویلاژست موجب رشد و گسترش فضای مالی برای مشتریان مجموعه می‌باشد.

با یک سرمایه‌گذاری مطمئن صاحب ویلای لاکچری در منطقه جذاب کردان خواهید شد، سیستم طراحی داخلی ویلا به گونه‌ایست که با نمونه‌های ویلای لاکچری در کشورهای دیگر نیز رقابت می‌کند.

در مجموعه ویلاژست تمام مسیر به صورت شفاف برای مخاطب مطرح و قابل مشاهده است و کاربر از تمام مسیر ساخت مطلع می‌گردد. همانطور که میدانید امروزه منطقه بکر کردان یکی از برترین‌ها برای ساخت ویلا به شمار می‌رود.

به یاد داشته باشید که هزینه پرداختی هر فرد به ازای دریافت فضای زیبا و دلنشین می‌باشد. خرید ویلا در کردان به اندازه خرید ملک حائز اهمیت است چه بساکه از نظر رشد اقتصادی در زمینه ملک و مستغلات از بسیاری از شهرها سود بیشتری داشته است.

ارزیابی ملک در کردان

با رجوع به سایت ویلاژست و تماس با مشاوران حرفه‌ای مجموعه به‌راحتی امکان خرید ملک ایده‌آل برای شما فراهم می‌شود چرا که ویلاژست به فکر منافع و رضایت مشتری می‌باشد و ما دوست داریم که مشتریان مجموعه حس خوبی از خرید و ساخت ویلا در منطقه کردان داشته باشند.

 

 

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معماری