سال نو میلادی در ویلاژست

سال نو میلادی در ویلاژست

سال نو میلادی در ویلاژست

سال نو آغازگر یک سال جدید در تقویم می‌باشد و موجب افزایش یک سال در تاریخ می‌گردد. در اکثر کشورها این رویداد را جشن می‌گیرند. روز اول ژانویه برای مسیحیان سراسر جهان یک جشن ملی می‌باشد. مجله ویلاژست این عید را به تمامی هموطنان مسیحی کشور عزیزمان ایران تبریک و شادباش می‌گوید.

تاریخچه سال نو میلادی

تقویم میلادی یکی از پرکاربردترین تقویم‌های جهان به شمار می‌رود. سال نو میلادی در اولین روز ژانویه رخ می‌دهد که براساس تاریخ رومیان باستان و احترام سزار به روز اول ژانویه پدید آمده است.

در دوران قرون وسطی با توجه به اینکه از تقویم جولیان استفاده میشد، سال نوهای دیگری همچون یک مارس، عید پاک، یک سپتامبر وجود داشت و از سال 1582 تقویم میلادی تنها یک ژانویه را به عنوان سال نو به رسمیت شناخت.

همانطور که میدانید در تمامی فرهنگ‌ها سال نو براساس آیین و تمدن آنها برگزار می‌شود، مثلا ایرانیان از باستان تا کنون آمدن بهار که به منزله تولد طبیعت بوده را جشن می‌گیرند و سال نو می‌دانند، مقدونیان آغاز پاییز را سال نو خود قرار می‌دادند و در هر فرهنگ آیینی این اتفاق براساس تاریخچه گذشته کشورها شکل می‌گیرد.

اول ژانویه

در کتاب‌های کهن اول ژانویه تقویم بیشتر کشورها غربی بوده که آن را تولد حضرت مسیح (ع) می‌دانند که در هفت روز بعد از کریسمس قرار دارد. معنای بیشتر تعطیلات روشن و واضح است، سال نو میلادی نیز براساس تولد پیغمبر حقیقت عیسی ناصری بنا نهاده شده است.

تمامی مردمان جهان اعیاد و جشن‌های خود را با شادی و خوشحالی سپری می‌کنند و سال نو میلادی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. مسیحیان در سراسر دنیا پایان شب 31 دسامبر و نیمه شب 1 ژانویه را به شادی و خوشحالی می‌گذرانند. به جرات می‌توان گفت که سرمای زمستان با سال نو میلادی گرم و دلنشین می‌شود.

زندگی نو در سال نو

منطقه زیبای کردان یکی از بهترن جاها برای برگزاری سال نو می‌باشد. زمستان زیبای کردان حس کریسمس را دوچندان می‌کند. اقامت در ویلای لاکچری کردان در کنار شومینه تجربه‌ای لذت‌بخش از زمستانی سرد را انتقال می‌دهد.برای خرید ویلا کردان با مشاورین مجرب ما تماس حاصل نمایید.

مجموعه ویلاژست پیشرو در  ساخت ویلا در کردان توانسته پروژه‌های زیبا و لوکسی را ارائه دهد با مراجعه به سایت ویلاژست تمامی پروژه‌های قابل رویت هستند، جهت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس به عمل آورید، مشاورین ویلاژست در 24 ساعت روز و 7 روز هفته جوابگوی سوالات شما عزیزان می‌باشند.

026-44623984 | گروه معماری ویلاژست

قبل از خرید ویلا در کردان حتما از ویلاژست دیدن کنید. هلدینگ ویلاژست افتخار دارد که با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌های معماری، اجرا، بازرگانی و املاک به مشتریان عزیز خدمات متنوع و سریع ارائه دهد.

 نمونه پروژه طراحی ویلا مدرن گروه معماری ویلاژست

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معماری