سکونت در ویلا یا هتل؟

همه انسانها تمایل به هیجان و تفریح دارند، یکی از اتفاق‌هایی که باعث می‌شود زندگی از حال یکنواخت در بیاید، رفتن به سفر است. تقریبا امروزه همه شهرها و کشورهای دنیا هتل‌های لوکس و مجللی دارند، اما مجله ویلاژست در اینجا تجربیات به‌سمت تعطیلاتی آرامتر در ویلای لاکچری در قیاس با هتل را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

البته لازم به ذکر است که امروزه خیلی از ویلاهای لوکس به هتل و اقامتگاه مسافران تبدیل شده‌اند. ویلای لوکس پتاسیل تبدیل به هتل را دارد اما هتل امکان تغییر کاربری به ویلا را ندارد. حال در اینجا بینیم بهتر است در هتل سکونت داشته باشیم یا در ویلا؟

مقایسه ویلا با هتل

وقتی مسافری تنها برای یک‌بار به محیطی می‌رود مشتاق در جمع بودن است بهترین گزینه برای او رفتن به هتل می‌باشد و او براساس نقدینگی خود می‌تواند کیفیت هتل را انتخاب نماید.

اما اگر جزء اون دسته از مسافرانی هستید که زیاد تمایل به شلوغی ندارند و سکونت و آرامش محیط را می‌خواهند و به‌صورت دائم به منطقه خوش آب و هوایی سفر می‌کنند بهترین گزینه برای این افراد خرید یک ویلای لاکچری و لوکس است.

یکی از بزرگترین مزیت‌های خرید ویلای لوکس داشتن حریم خصوصی و امنیت است، حتی اقامت در هتل 5 ستاره آرامشی را که شما در ملک خود دارید، انتقال نمی‌دهد. وقتی در ویلای لاکچری خود زندگی می‌کنید آرامش در زندگی شما تضمین می‌شود.

اختصاصی‌بودن محل سکونت به این معناست که هیچ مسافر یا فرد دیگری سکوت محیط و آرامش مالک را بهم نمی‌زند. در ویلای لاکچری خود تمامی امکانات رفاهی را می‌توانید تعریف کنید و شرایط و ضوابط را خودتان تنظیم نمایید.

یکی از باورهای غلط در سفرهای لوکس بیان قیمت مناسب هتل است، در صورتیکه شما در ویلای لاکچری خود نیاز ندارید تعداد افراد را محدود به اتاق‌های مشخص کنید. به راحتی تمام وسایل سرگرمی از جمله: استخر شنا، وسایل بدنسازی و سایر موارد در ویلای لوکس تعریف می‌شود.

با توجه به شرایط اقتصادی امروز سفر به هر جایی که ویلا نداشته باشید، هزینه هنگفتی را بر دوش مسافر می‌گذارد مضاف براینکه مدت زمان سفر وابسته به هزینه مالی فرد می‌باشد. در‌صورتیکه این امر در ویلای شخصی اصلا وجود ندارد.

امروزه نرخ هتل‌های داخلی  و هتل‌های خارجی با توجه به قیمت سرسام آور دلار مبلغ هنگفتی می‌شود، در کنار این مبالغ شما باید هزینه خورد و خوراک را نیز تامین نمایید. البته لازم به‌ذکر است که همه این موارد با توجه به تعداد افراد متغیر می‌باشد.

یک نکته مهم اقامت در هتل، تجربه سفرهای متنوع است، چرا که شما نمی‌توانید در همه مکانهای دنیا ویلا داشته باشید. اقامت در هتل این موقعیت را برای فرد ایجاب می‌کند که به مکان‌های دیدنی جدید و جذاب سر بزند.

اصولا طراحی لاکچری ویلا در فضاهای گسترده شکل می‌گیرد و طراحی داخلی ویلا نسبت مستقیم با توانایی مهندس معمار دارد. با توسعه علم و دانش امروزه با تلفیق معماری مدرن و کلاسیک امکان طراحی لاکچری ویلا بیشتر به نظر مخاطب نزدیک است.

تیم حرفه‌ای مهندسین ویلاژست توانسته سطح وسیعی در منطقه کردان از ویلاهای لوکس را طراحی کند، مضاف براینکه کردان منطقه‌ای بینظیر از نظر آب و هوایی می‌باشد. به‌راحتی می‌توان تعطیلات آخر هفته را در ویلای لوکس کردان گذراند.

طراحی لاکچری ویلا حس آرامش را به فرد القا می‌کند، در ویلای لوکس می‌توانید ضرب آهنگ خود را بنوازید و از حداکثر فضا لذت ببرید. مضاف براینکه منطقه کردان با توجه به‌دسترسی شهری و امکانات ایده‌آل امکان سکونت را به طور دائم برای فرد مهیا می‌سازد.

اگر جز اون دسته از آدمهایی هستید که دوست دارند در آرامش و سکوت به کار و ورزش بپردازند. از استخر و آب‌گرم شخصی لذت ببرند و برای ساعات استراحت از سینمای داخلی استفاده کنند، طراحی لاکچری ویلا در کردان این امر را تا حداکثر میزان برای شما تضمین می‌کند.

طراحی ویلای لاکچری کردان به واسطه ویلاژست همه خواستگاه‌های مخاطب را محقق می‌سازد، با رجوع به صفحه پروژه‌ها تمام طراحی‌های مجموعه قابل مشاهده است. در صورت هرگونه پرسش با شماره‌های مندرج در سایت تماس به‌عمل آورید و از مشاوره رایگان ویلاژست بهرمند گردید.

 

 

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معماری