5 مزیت داشتن ویلا

5 مزیت داشتن ویلا

مزیت داشتن ویلا

خرید ویلا یکی از بزرگ‌ترین تصمیمات مالی برای هر فرد محسوب می‌شود. ممکن است این سوال در ذهن شما مجسم شود که مزیت داشتن ویلا در چیست و چرا باید به دنبال خرید ویلا باشم؟ اصولا افرادی که صاحب ویلا هستند احساس خوبی نسبت به سرمایه‌شون دارند.

شما می‌توانید این حس خوب را با مجموعه ویلاژست تجربه کنید. بیایید در این مقاله به نکات مثبت خرید ویلا بپردازیم.

قبل از خرید ویلا باید چگونگی خرید را ارزیابی نمایید، خرید ویلا با توجه به شرایط اقتصادی روز روی سبک زندگی شما تاثیر بسزایی دارد. منطقیست قبل از معاملات مالی تمام زوایا رو مورد بررسی قرار دهید. قبل از خرید ویلا موقعیت بررسی کنید که سکونت در ویلا یا هتل را می پسندید.

یک سرمایه‌گذاری بلند‌مدت

خرید ملک اصلی‌ترین و مهم‌ترین سیستم سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود و روزانه شاهد رشد و رونق بیشتری در خرید و فروش ملک هستیم. حتی اگر ارزش ساختمان شما مستهلک شود، زمین ویلا ارزشمند و به عنوان دارایی در سرمایه‌گذاری به محسوب می‌شود.

ارزش ویژه ساخت و ساز

با خرید ویلا به ارزش ویژه‌ای در ساخت و ساز دست می‌یابید و حتی می‌توانید روی سند خود وام دریافت نمایید و با گذشت زمان با پرداخت وام به ارزش ملک خود می‌افزایید. سود وام با توجه به سود ملک قابل حل است.

حریم خصوصی

آنجاییکه شما مالک ویلا هستید، در نتیجه این امکان برای شما مهیاست که مطابق میل خود نوسازی و یا ساخت و ساز زمین را انجام دهید. مزیت مالک نسبت به مستاجر امکان هر تغییر و تحولی در بنا می‌باشد.

ثبات

همه انسانها تمایل دارند در مدت طولانی در خانه‌ای که خریداری می‌کنند، حضور داشته باشند و از آرامش محیط بهره گیرند. یکی دیگر از مزیت خرید ویلا این است که علاوه بر حس آرامش این امکان را برای مالک فراهم می‌سازد که تا هر زمان که می‌خواهد در ملک خود سکونت داشته باشد.

پرداخت ماهانه

رهن با نرخ ثابت به این معناست که تا زمان پرداخت وام ماهانه مبلغی را برای اصل و سود پرداخت می‌کنید. ولی اگر مالک نباشید برای تمدید سالانه باید مبلغ کلانی را روی پول خود لحاظ کنید و هر ماه نیز مقداری از سرمایه خود را برای سکونت بپردازید.

مجموعه ویلاژست سعی براین دارد که با مقالات خود اطلاعات ملکی افراد را گسترش دهد، تیم حرفه‌ای ویلاژست با تخصص و دانش بالا توانسته‌اند در عرصه ویلای لاکچری کردان و طراحی ویلا در کردان نقش چشمگیری را ایفا نمایند.

جهت مشاوره رایگان  و خرید ویلا در کردان می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس به عمل آورید.

026-44623984 | گروه معماری ویلاژست

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معماری