معرفی تهراندشت

موقعیت جغرافیایی تهراندشت
تهراندشت در پایین رشته کوه البرز و در شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد ودر فاصله ۱۰ کیلومتری و غرب شهر کرج قرار گرفته است. تهراندشت در نزدیکی مناطقی مانند کردان،سرخاب،سهیلیه،هشتگرد و….قرار دارد.

از نظر تاریخی، قدمت ساوجبلاغ و تهراندشت را هم قدمت تمدن بشریت می دانند. وجود تپه هایی باستانی در این منطقه نشان دهنده ی تاریخ وقدمت این منطقه است.

رودخانه کردان

رودخانه کردان از تهراندشت عبور می کند این رودخانه به صورت فصلی است.
از نظر اقتصادی منطقه تهراندشت در حال رشد است و قیمت های زمین در این منطقه نسبت به گذشته رشد چشم گیری داشته است اما همچنان میتوان گفت منطقه تهراندشت از بهترین مناطق برای خرید زمین و ویلا با تنوع بالا و ویژگیهای مختلف است. با خرید باغ یا ویلا در تهراندشت علاوه براستفاده از امکانت ویلا های این منطقه و دوربودن از آلودگی ها وسروصدا در تعطیلات میتوان به چشم سرمایه گذاری پرسود به آن نگاه کرد.

برای خرید ویلا در کردان که یکی از خوش آب و هواترین مناطق کشور میباشد از ویلاژست دیدن فرمایید.

ویژگی های تهراندشت
داشتن آب فراوان: یکی از اساسی ترین امکاناتی که یک منطقه ی تفریحی و ویلایی باید داشته باشد داشتن آب مناسب است یکی از عوامل شهرت تهراندشت داشتن آب کافی است،داشتن فضای سبز مناسب ،طبیعت زیبا واستفاده از تفریحات آبی مثل استخر همگی وابسته به بودن آب در آن منطقه است که خوشبختانه تهراندشت این ویژگی را دارد وهیچ مشکلی در تامین آب ساکنین این منطقه وجود ندارد.

خاک حاصلخیز

هرجایی که آب آشامیدنی وشیرین وجود داشته باشد خاک مناسبی نیز دارد به همین دلیل در تهراندشت باغ های میوه ی زیاد و فضای سبز با درختان زیبای بسیاری وجود دارد.

بهره گیری از نور خورشید و آفتاب

این ویژگی برای افرادی که علاقه زیادی به داشتن استخر روباز وتفریحات آبی دارند اهمیت زیادی دارد.

دسترسی مناسب

نزدیک بود به شهرهایی مانند تهران ،هشتگرد،کرج و قزوین و نداشتن ترافیک زیاد در مسیر رسیدن به تهراندشت و نزدیک بودن به مراکز درمانی وخرید از ویژگیهای خوب این منطقه است.

مسیردسترسی به تهراندشت

مسیر دسترسی به تهراندشت از اتوبان کرج تهران وسپس کرج قزوین میسر است .
زمان رسیدن به تهراندشت از کرج حدودا ۴۰ دقیقه
زمان رسیدن به تهراندشت از تهران حدود۱ ساعت ونیم

بیشتر بخوانید : معرفی روستای برغان | معرفی روستای آغشت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معماری