ویلای لاکچری در کردان

مقاله ویلای لاکچری در کردان

ویلای لاکچری در کردان کرج

ویلای لاکچری در کردان و در قلب طبیعت، تصویر زیبایی از معماری مدرن را به مخاطب انتقال می‌دهد. در طراحی ویلاژست نمای ساختمان با عناصر منحصر به فرد، تلفیقی آرام از معماری مدرن و طبیعت را پدید می‌آورد.

در طراحی پیشرفته ویلای لاکچری تصویری از فضای آرامش‌بخش و مناظر طبیعی انعکاس می‌یابد. در طراحی داخلی ویلای لاکچری کردان یکپارچه‌سازی محیط و زندگی را به وضوح مشاهده می‌کنید.

طبیعت کردان

با توجه به طبیعت بکر کردان می‌توان در طراحی از استانداردهای فوق‌العاده بالا بهره گرفت. استفاده از مواد مناسب و مصالح مرغوب تمایز در ساخت را ایجاد می‌کند. ویلاژست در طراحی خود از نهایت توجه به جزئیات و کیفیت بهره گرفته است.

طراحی داخلی ویلای لاکچری در کردان

همانطور که در کاتالوگ برگه پروژه‌ها مشاهده می‌کنید، طراحی داخلی ویلا به گونه‌ای تعریف شده که سالن ورودی و اتاق نشیمن با حداکثر زیبایی پیاده‌سازی شود و غذاخوری به صورت مستقل تعریف می‌گردد.

اتاق‌ها با توجه به معماری و طراحی ویلا مدرن از پنجره‌های بزرگ و یا درهای شیشه‌ای استفاده شده و در استخرها از چراغ‌های رنگی و تزئینات مدرن استفاده شده است. تمامی تصاویر اجرا شده بر اساس سبک مدرن و کلاسیک می‌باشد. طراحی ویلای لاکچری شب‌های دلپذیر و جادویی را به مخاطب انتقال می‌دهد.

یک مجموعه مستر با یک حمام لوکس، اتاق رختکن بزرگ و تراس اختصاصی در برخی از پروژه‌ها انجام پذیرفته و با یک فنجان قهوه صبحگاهی تماشای یک منظره آرام را بر فرش سبز طبیعت مهیا می‌سازد.

اتاق خواب‌ها و سیستم تهویه

اتاق خواب‌ها از حداکثر امکانات موجود بهره برده‌اند، زیرزمین و گاراژ امکان قرار‌گیری اسباب و اثاثیه، خودرو و همه لوازم را برای فرد امکانپذیر می‌سازد. تمامی ویلاهای لاکچری با شکوه ویلاژست با استفاده از سیستم مدرن معماری پیاده‌سازی شده است.

سیستم اتوماسیون خانگی، تهویه مطبوع و گرمایش از کف از طریق اتاق‌ها جریان دارد، شیشه‌های دوجداره ایمنی، دزدگیر و سیستم آبیاری اتوماتیک و غیره با توجه به درخواست مخاطب طراحی می‌گردد.

راه‌پله‌ها

راه‌پله‌ها به صورت پلکان چوبی و یا نرده‌های شیشه‌ای شیک و کاربردی هستند و به عنوان یک ویژگی چشم‌نواز به شمار می‌روند. عناصر طبیعی در سراسر خانه حس براقی و تازگی را انعکاس می‌دهند. طرح‌های رنگی به کار رفته موجب طراوت و شادابی محیط می‌شود.

ویلای بی‌نظیر درست مطابق سلیقه مالک، طراحی می‌شود و فضای داخی و لوازم جانبی از حداکثر میزان کیفیت برخوردار است. مجموعه ویلاژست در منطقه کردان ویلای لاکچری و لوکس را براساس مدرن‌ترین طراحی‌های امروز پیاده‌سازی می‌نماید.برای طراحی و ساخت ویلا در کردان شما میتوانید با گروه مشاورین ویلاژست تماس حاصل نمایید.

026-44623984 | مشاورین ویلاژست

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معماری