چگونه معماران جهان را به سمت بهتر شدن پیش بردند؟

چگونه معماران جهان را به سمت بهتر شدن پیش بردند؟

چگونه معماران جهان را به سمت بهتر شدن پیش بردند؟

اگر نگاهی به طراحی ساختمان و تغییرات اجتماعی بیندازید، شاهد تحولات شگرف شهرنشینی خواهید بود. نقش معماری مدرن بسیار گسترده‌تر از ابتدا به نظر می‌رسد. معماران نه تنها مسئول طراحی و ساختار محیط هستند، بلکه تاثیر بسزایی در جوامع محیطی و فرهنگی دارند. در حقیقت این معماران هستند که به دنیای ما شکل می‌دهند.

از اوایل سال 2000 مشهورترین معماران جهان ساختمان‌ها را تحت تاثیر معماری مدرن در نظر گرفتند. کارهای نفسگیر ارتباطات قدرت و ثروت موجب تامین نیازهای ساخت و ساز گشت. مجله ویلاژست در این مقاله به اثربخشی معماران در راستای بهبود شرایط می‌پردازد.

معماری مدرن

معماری مدرن باید توانایی فراتر از طبقات اجتماعی داشته باشد. هدف معماری نباید تنها براساس قشر مرفه در نظر گرفته شود، دسترسی به زیبایی محیط باید شناسایی و بررسی گردد و هنر معماری باید در سطح وسیع اثربخشی در کل جامعه داشته باشد.

هنر معماری

معماری هنری است که نشانگر نحوه ارائه ساخت و ساز در سراسر چشم‌انداز زمین می‌باشد و مانند سایر رسانه‌ها تصویری با سبک‌ها، فناوری‌ها و سازگاری‌های فرهنگی تغییر می‌کند. معماری نه تنها نیازهای دنیوی و فضای کار و انبار را تامین می‌کند بلکه نمایانگر آرمان‌های انسانی در سطوح جامعه می‌باشد.

معماری سنتی در طول هزاران سال به صورت شکل به شکل زنده ماند در حالی که طراحی معماری معاصر رویکرد جدید را در نحوه استفاده از مواد و فناوری برای شکل‌دادن نمای ظاهری ارائه می‌دهد.

 

تحولات اولیه در روش‌های طراحی و تکنیک ساختمان

هزاران سال است که از روش‌های اساسی طراحی و ساخت ساختمان استفاده می‌شود. چیدن سنگ، آجر یا چوب با هم به شکل‌گیری طراحی مدرن در جهان مدرن کمک می‌کند. طی قرن‌ها، نوآوری و روش‌های مدرن بیان جدیدی از معماری و ردپای انسان بر چشم‌انداز را پدید آورده است. ما می‌توانیم برای به‌دست آوردن سرنخ‌ها در زمینه و دوره‌های مختلف سبک‌ها و نمونه‌های تاریخی را مشاهده کنیم.

معماری غربی

در فرهنگ‌های غربی یکی از اولین سکونت‌گاه‌ها و ساختارهای اولیه معماری با خاک شکل می‌گرفت. تقریبا تمام خانه‌ها با قدمت 7500 سال قبل از میلاد با گل و آجر خشک ساخته شده‌اند و تیرهای چوبی سقف‌ها را پوشانده است. طراحی محل استقرار شامل ساختار سلول مانند از ساختمان‌های کوچک و دیوارهای مشترک است، سقف‌های مسطح مسیری بین ساختمان‌ها می‌باشند.

سخن پایانی

ویلاژست پیشرو در طراحی ویلا مدرن توانسته از مقالات روز جهان در بلاگ خود بهره گیرد. مجموعه ویلاژست به طراحی و ساخت ویلا کردان می‌پردازد و رزومه موفق و قابل توجهی داشته است.

ویلای لاکچری کردان امروزه جزء بهترین نوع از معماری مدرن در صنعت ویلاسازی به شمار می‌رود. با توجه به شرایط آب و هوایی کردان، خرید ویلا کردان با سود چشمگیری همراه است.

برای ساخت ویلای لاکچری کردان و مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس به عمل آورید.

026-44623984 | گروه معماری ویلاژست

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معماری