تفاوت بین خانه مستقل با ویلا در کردان

 

مانند بسیاری از مردم اگر به‌دنبال خرید ملکی در کردان هستید، مجله ویلاژست را دنبال کنید. احتمالا قبل از خرید مدتی را برای تصمیم‌گیری بین ویلا و خانه صرف می‌کنید. در اینجا تفاوت بین خانه مستقل با ویلا در کردان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

چندین ساله که منطقه خوش آب و هوای کردان مورد توجه طرفداران ویلا قرار گرفته است. همانطور که در مقالات قبل بیان شد این منطقه بکر از ویژگی‌های بسیار منحصر به‌فردی برخوردار است.

در ادامه به توضیحی مختصر و معرفی خانه و ویلا و تفاوت های بین خانه و ویلا می پردازیم.

ویلای لوکس چیست؟

ساده‌ترین راه برای توصیف ویلا، مکانی لوکس و زیبا که در آن می‌توان زندگی رویایی را تجربه کرد. ویلای لوکس از حداکثر امکانات رفاهی برخوردار است. معماری مدرن به وفور در طراحی لاکچری ویلا در کردان به چشم می‌خورد.

همانطور که می‌دانید ویلا، ملکی مستقل است که  مشرف به خیابان می‌باشد و از هر دو طرف در فضای باز قرار می‌گیرد که این موارد به منطقه به خرید ویلا بستگی دارد. ویلا قسمتی از طبیعت است در صورتیکه خانه بیشتر در شهر مشاهده می‌شود.

ویلای لاکچری در باغ طراحی می‌شود، اصولا در طراحی ویلا همه چیز به صورت اختصاصی و متناسب با سلیقه مالک صورت می‌پذیرد. قسمت‌‌های مختلف ویلا تشکیل می‌شود از: استخر، پارکینگ اختصاصی، تراس رو به منظره، پاسیو و کلی امکانات رفاهی دیگر که بر زیبایی طراحی داخلی ویلا می‌افزاید.

ویلا در کردان

بیشتر مردم سلیقه‌های پیچیده و متنوعی دارند ولی یکسری موارد در همه افراد به صورت یکسان مشهود است، به طور مثال اولین نکته‌ای که ذهن خریداران ویلای لاکچری را به خود جلب می کند، امینت فضا می باشد.

تمامی طراحی‌ها در ویلای لاکچری کردان به واسطه ویلاژست از مجهزترین و خاص‌ترین امکانات رفاهی و امنیتی بهره می‌گیرد. این مزیت برای افرادی که به عنوان تفرجگاه از ویلای خود استفاده می‌کنند، نکته بسیار ویژه‌ای به شمار می‌رود.

ویلاهای لوکس کردان جزء گرانترین ویلاها در سطح کشور می‌باشد و این امر بخاطر موقعیت جغرافیایی خاص موجب شده که سرمایه گذاری ملک در این منطقه رو به رشد و پیشرفت قرار گیرد. منطقه کردان پتانسیل بالایی برای رونق ساخت ویلا و ملک دارد.

خانه مستقل چیست؟

خانه مستقل بیشتر در فضاهای سنتی ساخته می‌شوند و محیط شهری با تردد بالا، خوب این اتفاق موجب وجود ترافیک و مشکلات شهرنشینی می‌شود. خانه در فضاهای مستقل شهری ساخته می‌گردد که به طبع محدودیت‌هایی در طراحی داخلی شکل می‌گیرد.

سرمایه گذاری ملک در هر دو حالت ویلا و خانه مفید و موثر است، با روند تورم این روزها ملک جزء بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. زندگی در ویلا در تعطیلات بخاطر طراحی خاص و موقعیت جغرافی ایده‌آل، بسیار لذت بخش‌تر از خانه می‌باشد.

کدام یک را باید انتخاب کنید؟

اگر جزء اون دسته از افرادی هستید که به دنبال آرامش و انرژی مثبت هستید بهترین گزینه برای شما ویلا می‌باشد، مضاف براینکه ویلای لاکچری در کردان به خاطر نزدیکی به پایتخت جایگاه ویژه‌ای دارد.

با خرید ویلا در کردان از یک سرمایه‌گذاری امن استفاده می‌کنید و با توجه به رشد این منطقه ارزش ملک و سرمایه شما روزانه رو به صعود خواهد بود، ویلاژست با طرح‌های مدرن و کلاسیک ویلاهای لاکچری خاص و متفاوتی را در پرونده کاری خود دارد.

با مراجعه به سایت ویلاژست تمامی پروژه‌های مجموعه را می‌توانید مشاهده کنید. تیم مجرب ویلاژست همگام با دانش روز توانسته رزومه قدرتمندی از خود ارائه دهد.

جهت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس به عمل آورید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معماری